Pasikartojantis pranešimas: kaip efektyviai pasiekti savo prenumeratorius per Facebook

Pasikartojantis pranešimas („Recurring Notification“) – tai galinga Facebook tiesioginės reklamos (broadcasting) funkcija, leidžianti verslams masiškai siųsti žinutes prenumeratoriams, kurie užprenumeravo jūsų kanalą per pokalbius. Ši funkcija ypač naudinga siekiant nuolatinio ir efektyvaus bendravimo su klientais, nes suteikia galimybę pranešti apie naujienas, akcijas ar kitas svarbias naujienas be didelių pastangų.
Kodėl verta naudoti pasikartojančius pranešimus?
Pasikartojantis pranešimas užtikrina, kad jūsų žinutės pasieks auditoriją tuo metu, kai jos labiausiai reikia. Tai gali būti itin naudinga:
- Marketingo kampanijoms: Supažindinkite klientus su naujais produktais, paslaugomis ar nuolaidomis.
- Informaciniams atnaujinimams: Praneškite apie įmonės ar produktų pokyčius, kurie gali būti svarbūs klientams.
- Asmeniniam ryšiui: Nuolat priminkite apie save ir palaikykite aktyvų ryšį su esamais klientais.
Kaip sukurti chatbotą, kuris siunčia pasikartojančius pranešimus?
Norėdami naudoti pasikartojančius pranešimus, pirmiausia turite sukurti botą, kuris leis vartotojams pasirinkti, ar jie nori gauti šiuos pranešimus. Botą galite sukurti lengvai atlikdami šiuos veiksmus:
- Apsilankykite srauto kūrėjo įrankyje: Pirmasis žingsnis – atidaryti srauto kūrėjas, kuriame kursite pokalbių srautą. Tai vieta, kurioje galėsite kurti automatines žinutes pagal skirtingus scenarijus, mūsų atveju naudojame „Get Started Template” veiksmo mygtuką kurį rasite – Boto tvarkytojas/veiksmo mygtuko nustatymai ir Get Started Template.
- Pridėkite pasikartojančių pranešimų komponentą: Drag-and-drop metodu vilkite „Pasikartojančio pranešimo“ komponentą į redaktorių.

- Konfigūruokite pasikartojantį pranešimą: Spustelėkite ant pasikartojančio pranešimo komponento, kad atsidarytų konfigūravimo forma. Čia įrašykite pavadinimą ir pasirinkite paveikslėlį, kuris padės pritraukti dėmesį.
- Pasirinkite „postback“ funkciją: Pavyzdžiui, „new rcn“, kuris leis susieti vartotojo veiksmus su pasikartojančio pranešimo srautu.

- Pridėkite etiketes ir pasirinkite veiksmą: Sukurkite etiketę, kuri padės lengvai suskirstyti ir sekti prenumeratorius. Pasirinkite veiksmą, pavyzdžiui, tekstinę žinutę, kurioje galite padėkoti vartotojui už pasirinkimą gauti pranešimus.

- Šie nustatymai generuos štai toki vaizdą messenger platformoje:

Kaip sukurti kampaniją pasikartojančių pranešimų siuntimui su StartMsg
Pasikartojantys pranešimai („Recurring Notifications“) – tai efektyvi StartMsg funkcija, leidžianti pasiekti prenumeratorius per „Facebook Messenger“, naudojant galingus įrankius, skirtus nuolatiniam ryšiui su auditorija palaikyti. Šis vadovas padės jums sukurti sėkmingą kampaniją naudojant StartMsg platformą.
Pasiruoškite kampanijai StartMsg platformoje
- Prisijunkite prie StartMsg paskyros ir spustelėkite Transliavimas (Broadcasting) meniu, kuris yra kairioje šoninėje juostoje.
- Puslapyje matysite 3 sekcijas – Prenumeratorių transliavimas, OTN Prenumeratorių transliavimas ir Pasikartojanti pranešimų transliacija
Kampanijos kūrimas
- Pasirinkus Pasikartojanti pranešimų transliacija, atsiras puslapis su mygtuku Create Campaign. Spustelėkite šį mygtuką kampanijos kūrimui.
- Atsidariusi forma yra padalinta į tris dalis: Kampanijos detalės, Tikslinės auditorijos nustatymai ir Pranešimo šablonas.


Kampanijos detalės
- Kampanijos pavadinimas: Įveskite unikalų kampanijos pavadinimą.
- Facebook puslapis: Pasirinkite Facebook puslapį, su kuriuo norite susieti kampaniją.
- Pasikartojančio pranešimo šablonas: Po puslapio pasirinkimo atsiras laukas „RCN postback template“. Spustelėkite šį lauką ir pasirinkite atitinkamą RCN postback ID.
Tikslinės auditorijos nustatymai
Galite pritaikyti kampaniją tikslinės auditorijos nustatymuose:
- Pagal žymę: Nustatykite, kad pranešimai būtų siunčiami tik tam tikrų žymių turintiems prenumeratoriams. Galite pasirinkti ir išskirtinius žymėjimus (angl. „exclude by label“), kad nepageidaujama auditorija pranešimų negautų.
- Pagal lytį, laiko juostą ir kalbą: Tiksliai sureguliuokite auditoriją, pasirinkdami pagal demografinę informaciją.
Pasikartojančio pranešimo šablono kūrimas
- Pranešimo turinys: Kurkite pranešimą, kuris bus siunčiamas kaip pasikartojantis pranešimas. Šį turinį galima praturtinti tekstu, paveikslėliais, garso, vaizdo įrašais, greitaisiais atsakymais, mygtukais, karuselės formatu ar medija.
- Svarbu: Pranešimą siųskite laikantis pasirinkto dažnio. Pvz., jei pasirinktas savaitinis pranešimo dažnis, kampanijos siuntimą suplanuokite kartą per savaitę, kad išvengtumėte Facebook paskyros blokavimo.
Užbaikite kampanijos kūrimą
Kai visa informacija užpildyta, spustelėkite Create Campaign mygtuką. Kampanija bus sukurta ir išsaugota „Recurring Subscriber Broadcast“ puslapyje, kur galėsite peržiūrėti ir valdyti kampaniją. Apačioje matote, kaip atrodo pasikartojantis pranešimas facebook.
